Договір публичної оферти

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Турпакет (тур) - це комплекс туристичних послуг, який включає: проживання, переїзд до місця проживання і назад, вибір харчування, страховка.

Туроператор - це «виробник» турпакету, який реалізує його за допомогою турагентства. Туроператор несе відповідальність за якісне надання послуг і виступає основним відповідачем в разі виникнення проблем.

Турагенство (турфірма) - це реалізатор турпакету. Займається інформуванням, консультаціями і реалізацією турпакету кінцевому споживачу. Турагент не «виробляє» тур і не несе відповідальності за якість послуг, що зазначені в турі послуг, але відповідає за повноту і своєчасність надання інформації про турпакет, а також видачу документів.

Система online бронювання - це комплекс даних, розташований на сайті eurotour.cn.ua, який дозволяє Клієнтам системи здійснювати операції пошуку, бронювання та оплати турпакету.

Клієнт - повнолітня особа, яка здійснила бронювання турпакетів в Системі online бронювання eurotour.cn.ua

Бронювання турпакету на сайті eurotour.cn.ua здійснюється на підставі цього договору оферти між користувачем системи online бронювання (далі - «Клієнт») і компанією «Євротур Чернігів» (далі - «Система бронювання»).

Фактичне бронювання замовлених послуг та їх оплата здійснюється тільки після прийняття Клієнтом умов цього договору оферти.

ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН:

Система бронювання несе відповідальність:

За коректне і своєчасне бронювання у Туроператора замовленого Клієнтом туру.

За своєчасну оплату Туроператору коштів, отриманих від Клієнта.

Відповідальність за своєчасне інформування Клієнта про будь-яких можливих змінах в замовленому турі.

За своєчасну виписку всіх документів і передачі їх Клієнту в електронному вигляді.

За виконання замовлених додаткових послуг.

Система бронювання НЕ несе відповідальності:

У разі неспроможності Клієнта скористатися турпакет у зв'язку зі змінами його планів з причин, які знаходяться поза сферою впливу Системи бронювання.

У разі виникнення форс-мажорних обставин, таких як: затримка і перенесення рейсів, технічні поломки та механічні пошкодження літаків, закриття аеропортів, викликаних екстремальними погодними умовами, страйками, війнами і т. д., а також іншими незалежними від Системи бронювання причинами.

За неможливість скористатися турпакетом, якщо паспорт Клієнта виявився недійсним або неправильно оформленими. Якщо Клієнт не встиг його отримати до моменту виїзду, або не встиг отримати необхідну візу для поїздки в країну відпочинку.

За плани готелів на проведення на території готелю або прилеглої території будівельних або ремонтних робіт. Готель залишає за собою право змінювати види послуг і час їх надання в залежності від сезону і погодних умов без попереднього повідомлення.

За будь-які медичні витрати, які виникли в результаті хвороби або нещасних випадків, покриття яких не забезпечується страховим полісом.

За зміну, перенесення або затримку часу вильоту авіарейсів в межах доби.

За оптимізацію польотної програми туроператорами.

Клієнт несе відповідальність:

Відповідальність за правильність написання паспортних даних туристів Латинськими буквами в повній відповідності з їхніми закордонними паспортами.

За наявність усіх документів, необхідних для подорожі за кордон України (Закордонний паспорт, страховка, віза та інші дозволи), відсутність яких може перешкодити Клієнту скористатися замовленим турпакет.

Клієнт самостійно несе всі витрати в зв'язку з його депортацією з зарубіжної держави через відсутність у нього необхідних для перебування на території цієї країни документів.

БРОНЮВАННЯ ТУРПАКЕТУ І ОПЛАТА ЗАСОБІВ

Бронювання туру у Туроператора проводиться тільки після отримання оплати від Клієнта та введення паспортних даних туристів.

Оплата здійснюється банківською карткою на захищеній сторінці.

Туроператор підтверджує тури від 30 хвилин до 5 діб. Якщо Туроператор не підтвердив Тур - то передоплата буде повернута Клієнту протягом 72-х годин.

СКАСУВАННЯ БРОНЮВАННЯ ТУРПАКЕТУ І ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

У разі відмови від виконання даного Договору Турист сплачує Туроператору через Турагента штраф в следующии розмірах:

- за відмову від туру в терміни 30-21 день до початку поїздки - 30% загальної стоімсті туристичних послуг;
- за відмову від туру в терміни 20-15 днів до початку поїздки - 60% загальної вартості туристичних послуг;
- за відмову від туру в терміни 14-8 днів до початку поїздки - 90% загальної вартості туристичних послуг;
- за відмову від туру в терміни 7-1 день до початку поїздки - 100% загальної вартості туристичних послуг;
- при відмові від туру, який припадає на високий сезон - 100% вартості туристичних послуг;
- при відмові від замовлення за «раннього бронювання» - 100% вартості туристичних послуг;

Розміри витрат можуть бути змінені. Розмір виплат, які зобов'язаний сплатити Турист, залежить від домовленостей Туроператора з партнером по організації туру. Якщо партнером Туроператора встановлений не такий розмір виплат, як передбачений умовами даного договору, Турист зобов'язаний оплатити зазначені суми, які визначені партнером, з урахуванням інших положень даного договору. Для з'ясування розміру можливих витрат Турист має право здійснювати запити Турагенту.

ФОП Бирюк О.Г.
РНОКПП: 2906007171
Місцезнаходження: 14000, м. Чернігів, ул. Коцюбинського, 49а, корпус Б, оф. 101
IBAN UAUA813052990000026007006302441 у КБ Приватбанк, МФО: 300346
тел.: 097 244-50-75
email: mail@eurotour.cn.ua

Всі популярні країни у нашій системі пошуку

Виберіть параметри туру та натисніть "Знайти"